سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نیازهای یادگیری وردپرس

 

وردپرس بستری است که قبل از کار با آن باید از پیش نیازها بدانید تا بتوانید درسی را که در این بستر می بینید پیاده سازی کنید. بعداً این پیش نیازها را به شما خواهیم گفت و بهتر است سعی کنید آنها را یاد بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت آموزش واحد و خواندن دروس آن ، این پیش نیازها را فرا بگیرید.

 

الگو را نصب کنید

یکی از مهمترین مواردی که باید در وردپرس به خوبی بدانید نصب قالب است. به طور کلی ، الگوها ظاهر سایت شما را تشکیل می دهند و می توانند سفارشی شوند. برای نصب الگو باید اصولی را که می تواند برای نصب الگوی مربوط به کار شما استفاده شود رعایت کنید ، به گزینه های پیش فرض الگو و هدف از نصب الگو توجه کنید. الگو باید به شکلی باشد که پلاگین نصب شود و بتواند با کدگذاری فرم خود را تغییر دهد. هنگام سفارشی سازی الگو ، اطمینان حاصل کنید که میزان سفارشی سازی از 30? فراتر نرود ، زیرا با این شماره می توانید الگوی دیگری نصب کنید.

 

افزونه را نصب کنید

انجام این کار در وردپرس بسیار مهم است و می تواند برنامه های مختلفی را به سایت شما اضافه کند. وردپرس فروشگاهی دارد که افزونه ها را به صورت رایگان و با هزینه در اختیار شما قرار می دهد و می توانید هرکدام را متناسب با نیاز خود نصب کنید. نصب افزونه ها در وردپرس یکی از ساده ترین کارها در این بستر است و یادگیری وردپرس از ابتدا می تواند به شما در نصب افزونه ها کمک کند. مراقب باشید افزونه ها را روی سایت خود نصب نکنید ، زیرا این امر سرعت و بارگذاری سایت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

با استفاده از بسته های یادگیری وردپرس را بیاموزید

 

درج محتوا

نکته دیگری که هنگام یادگیری وردپرس بسیار مهم است درج مطالب است. این کار در چند مرحله انجام می شود و برای قرار دادن هر مقاله به طور کلی می توانید 7 تا 10 دقیقه طول بکشد. با انتشار مطالب در سایت خود ، می توانید مخاطب جذب کرده و بازدید سایت را افزایش دهید. درج مطالب در چندین نوع مختلف انجام می شود که هر یک تأثیر خاصی بر روی سایت شما دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مطالب می توانید به سایت آموزشی واحد مراجعه کنید.