سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندازه گیری پارامترها در سایت

3. اندازه گیری پارامترها

انتخاب نتیجه به این معناست که ما با این تغییر به دنبال چه چیزی هستیم و انتظار داریم چه نتیجه ای بگیریم؟ آیا برای من مهم است که اگر عبارت "دکمه خرید" را تغییر دهم ، فروش افزایش یابد یا خیر؟ یا به طور دقیق تر ، هدف من این است که ببینم آیا این دکمه بیشتر یا کمتر فشار داده می شود؟

 

بنابراین روی دکمه ذخیره کلیک می کنم و گزینه "Click songs" را انتخاب می کنم ، سپس "Create a new destination destination" را انتخاب می کنم. در اینجا من هدفی را تعیین کردم که می خواهم تعداد کلیک های روی این دکمه را در حالت متن قدیمی و جدید اندازه گیری کنم.

 

کد را به سرصفحه سایت اضافه کنید

پس از اتمام این سه مرحله ، روی گزینه Start Experiment در بالای صفحه کلیک کنید. به محض کلیک روی این دکمه ، سایت Optimizly کدی را در اختیار شما قرار می دهد که باید طبق معمول به Heather در سایت خود اضافه کنید. اگر نحوه افزودن کد به Heather در سایت خود را نمی دانید ، می توانید با توسعه دهنده تماس بگیرید یا اگر سایت شما وردپرس است ، از افزونه های موجود برای این منظور استفاده کنید. با افزودن این کد به سایت سایت ، اتفاق جالبی در سایت شما رخ می دهد و از این پس هرکسی که وارد این صفحه محصول خاص می شود ، برخی از آنها یا به طور دقیق تر ، 50 them از آنها نسخه اصلی و بقیه را مشاهده می کنند. 50? نسخه اصلاح شده خواهیم دید. این کاملا تصادفی است و می توانید خودتان آن را آزمایش کرده و پس از افزودن کد چندین بار آن را تازه کنید. متوجه خواهید شد که گاهی نسخه اول بارگذاری می شود و گاهی نسخه دوم را که در سایت Optimizly ایجاد می کنید. با کدی که در Heather اضافه کرده اید ، سایت Optimizly می تواند دقیقاً اندازه گیری کند که روی کدام نسخه کلیک شده و چه اتفاقی افتاده است.

 

می توانید نتایج همه این آزمایش ها را در سایت Optymizly در قسمت نتایج قفل کرده و ببینید کدام نسخه بهتر کار می کند. بسیار جالب است که شما دارای صفحه ای با آدرس و آدرس اینترنتی هستید ، اما گاهی نسخه اول بارگذاری می شود و گاهی نسخه دوم به صورت خودکار اندازه گیری می شود که بهتر کار می کند. پس از مدتی می توانید از نسخه ای استفاده کنید که بهتر کار می کند و به پارامتر دیگری بروید و سعی کنید پارامتر دیگری را از این صفحه بهینه کنید.

 

اگر وردپرس هستید

اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده است ، می توانید به جای استفاده از این خدمات ، از افزونه های آزمایشی دو قسمتی استفاده کنید. یکی از محبوب ترین افزونه ها در این زمینه Simple Page Tester است که دارای نسخه رایگان است و می توانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید. البته دارای نسخه پولی نیز می باشد که در صورت پرداخت یکبار امکانات بیشتر به وب سایت شما اضافه می شود. می توانید به SimplePageTester.com بروید و تفاوتهای نسخه رایگان و پولی را مشاهده کنید.

 

اگر از این افزونه ها برای وردپرس استفاده می کنید ، خوب این است که دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه ندارید و فقط یک بار برای افزونه هزینه پرداخت می کنید. البته نکته منفی این است که منابع Hust را به خود اختصاص می دهد و می تواند بر سرعت سایت شما تأثیر بگذارد.

 

توصیه می کنم حداقل نسخه رایگان این افزونه را امتحان کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

 

چند پیشنهاد از مدیر سبز

1. بر صفحات فرود و محصول تمرکز کنید

سایت شما می تواند صفحات زیادی داشته باشد ، اگر می خواهید روی بهینه سازی نرخ تبدیل خود کار کنید ، توصیه می کنم فعلاً فقط روی صفحات فرود و صفحات محصول کار کنید. اگر ده ها محصول دارید ، بهتر است یکی یا دو محصول را انتخاب کرده و بر روی بهینه سازی آنها تمرکز کنید.

 

2. تنها یک تغییر ایجاد کنید

نکته دیگر این است که هنگام استفاده از سایت هایی مانند Optimizly یا افزونه های وردپرس ، چندین تغییر را در یک صفحه ایجاد نکنید. ممکن است ده تغییر در صفحه ایجاد کنید و آن را ذخیره کنید ، اما در این صورت متوجه نخواهید شد که کدام یک از موفقیت های شما نتیجه آن است. بنابراین وقت بگذارید و فقط یک مورد را تغییر دهید ، بررسی کنید و سپس به موارد دیگر بروید.

 

3. زمان کافی برای مرور داشته باشید

اگر دو نسخه در هر صفحه ایجاد کرده اید ، ممکن است نتایجی که بعد از 24 ساعت مشاهده می کنید زیاد نقل قول نشده باشد و حداقل باید چند هفته منتظر بمانید تا ببینید کدام نسخه واقعاً بهتر کار می کند و سپس تصمیم بگیرید که کدام نسخه را انتخاب کنید استفاده مداوم

 

4. تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری

آخرین پیشنهاد من این است که هر آزمایشی که انجام می دهید یا هر آزمون دو قسمتی که انجام می دهید و سپس نتایج را مرور می کنید ، سعی کنید آن نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و به نتیجه ای برسید.

 

من بارها این آزمایش ها را انجام داده ام و اکنون به طور قطع می دانم که اگر اندازه فونت عنوان صفحه محصول بزرگتر باشد ، موثرتر خواهد بود و باعث می شود افراد مدت بیشتری در صفحه محصول بمانند. بنابراین پس از هر آزمایش ، سعی کنید نتیجه گیری کنید تا در صفحات محصول زیر استفاده کنید ، و لازم نیست همه چیز را از ابتدا ارزیابی کنید.